100125

Hejhej!

Hemma efter en underbar & mysig kväll :) Filmen
var faktiskt sjukt bra. Tyckte verkligen om den.
Har ni inte sett den än så se den! Lång men bra.
Var kul & va ute & hitta på ngt med efter & suttit
hemma ett bra tag. Mysigt & göra något kul med
älskling med. Han är så snäll & bjuder med. Men
nästa gång bjuder jag haha :P Kom väl hem vid
sisådär halv 12. Men Jessica va vaken när jag
kom hem. Så har suttit uppe med henne ett
tag & pratat. Ska väl snart sova, kände inte
att jag var trött innan, men nu känns det. Lite
iaf. Somna ju efter att jag duschat. Mådde helt
skumt, så skulle lägga mig & vila. Men somna.
Det va fan inte kul, somna med blöt hår. Snacka
om att jag fick ett helvete med att fixa det sen.
Älsk kom hit vid 6, så vi mös bara här innan
bion. Sen e han så rolig. Han sa att han skulle
till macken & att det var livsviktigt. Men det
ända han skulle göra va & handla chips haha!
Men dom e kvar här så jag säger bara mums!
Träffa Steffi med när vi va på macken, trevligt
trevligt! Va ett bra tag sen sist. Men har iaf haft
en väldigt underbar kväll :) Sen hela helgen
ska älskling sova här. Kommer bli massa mys :)
Men men nu blir det MTV & sen nanna kudden.



Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0