100126

Hej! :)

Blev en ganska jäktig dag idag även fast det inte skulle
bli så haha. Var ju nere & hjälpte Jessica. Sen blev
det att vi fyllde i papprerna om ekonomiskt bistånd.
Fick ju dom, så det var bara & fylla i dom. Sen skulle
Jessica iväg på ngt ärende blev att jag följde med för
jag skulle ha saker som skulle med i brevet. Skattekontoret
hade inte öppet så får sticka dit på måndag. Sen fixa Jessica sitt.
Sen till banken, skulle hämta kontohändelser 3 månader tillbaks.
& dom idioterna säger att det skulle kosta mig 50 jävla spänn.
Men hallå Kim betala fan bara 10 kr. Men kunde iaf inte hämta ut
sakerna för har ju bank i Höör. Så jag ska se om jag kan skriva
ut det från internet ist. Sen skulle jag upp till röda punkten & handla
cigg. Väl där inne va jag ju skit stressat. Handla ju med kort, men
det tänkte jag ju inte på där inne. Så tog bara kvittot & skulle gå.
Men va ju tvungen & skriva under. Då drar jag i pennan som sitter fast
så allt jävla snus trilla ner på golvet. Men han märkte att jag va stressad
så jag slapp fixa det. Sen va det att hämta Dennis. Jessica körde hem & snabbt
för sen skulle hon iväg. Väl hemma så höll jag fan på & somna helt jävla slut.
Så blev bara massa mys. Va iväg en runda & handla energidricka :) Sen blev
det att äta pizza. Mums! Fick ju mina pengar idag. Wiiie :D Sen har vi bara
legat & tittat tv & myst. Men men nu ska jag byta om till myskläder. Sen
ska jag hoppa ner i sängen & titta film med älskling. Sen sova :D



NattiNatti






Fick bli en bild på mig & Kim bara för att jag saknar henne! Väldigt
gammal men skitsamma. Är ju brunett nu förtiden :D
Men jag älskar min Pim-Pim iaf :D <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0