100126

Hejhej! :D

Vakna typ vid halv 12. Så pinsamt det var i morse när
jag kom ner & skulle äta frukost. Jessicas kompis var ju
här & vem e hon. Jo vakten som tog hand om mig sist
jag va på björket & hade varit i bråk + vatt skit full.
Så jäkla pinsamt. Men hon hade sagt det till Jessica
att hon skulle hälsa till mig att jag inte skulle tycka
det var pinsamt för hon var glad bara jag hade det
bra :D Iaf sen har jag bara legat i sängen, nästan
fram tills nu. Så jag skulle piggna till. & nu har jag
äntligen gjort det. & jag har fått kaffe :D Typ 2
veckor sen jag drack det sist.. Prata lite med Kim
i telefon med. Vet inte vad som händer ikv. Vet
bara att älskling kommer hit sen. Så blir väl att
hitta på ngt kul med honom eller bara va hemma
& mysa. Men men nu ska jag springa ner & hjälpa
Jessica med efterrätterna till imorgon. Ska ju va
kalas här för hennes ena son. Fyllde ju 18 här
om dagen. Så får hjälpa henne me det.



Förresten så jag va ju så trött igår så
blev inte att jag sa så mkt om filmen.
Nu e jag inte så bra på att recenssera
filmer. Men iaf det var typ både en
blandning av komed & kärleksfilm.
Fanns med både glädje & sorg. En
film som man skrattar åt vissa saker
samtidigt som vissa är lite mer sorgliga.
Men som dem flesta filmer så fick alla
ett lyckligt slut iaf. Vill inte berätta för
mycket vad den handlar om för risken
är att jag berättar alldeles för mkt.
Men det handla ju såklart om
Valentines day & hur olika par/
folk firar det. Men men tycker
iaf att den är värd att se :D


Love/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0