100128

Hejhej :D


Kalaset igår var helt okej & maten var sjukt god :D
Sen blev det Björket på kvällen, trevligt va det.
Men sen när jag kom hem fyfan värsta natten/
morgonen på länge. Bråk med älsk som fan.
Sluta med att han stack hem vid halv 8 sen
somnade man vid 9-tiden. Idag väckte Jessica
mig 12 för Dennis hade skickat ngt. Så han
kom, vi prata & så. Så det är löst nu iaf.
Tack & lov! Sen hämta vi mina saker på
boendet. Han följde med hem. Sen så
blev dagen ännu värre. Fick reda på lite
saker som inte alls var så kul :( Så
inte alls gjort mkt idag :/ Älsk kom sen igen
efter han ätit. Vi e så duktiga & lyckades somna
med. Jessica väckte oss vid halv 10. Så han har
nästan precis stuckit hem. Väntar på att han ska
komma in på msn nu. Inatt kommer man väl inte
alls kunna sova, e inte trött längre. Men men ska
sitta vid datan en stund sen tittar jag väl tv eller ngt.
Btw, skulle ju lägga in bilderna från björket idag
men har inte dom på datan än så det kommer sen (:




Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0