Long time no see ;)

Halloj :)

Det va ju ett bra tag sen man var här inne & skrev sist. Men har inte haft internet på sisådär 2 månader, så inte så konstigt ju :P Aja, det har väl hänt en massa på dom månaderna.. Så blir ju en hel uppsats om man ska skriva allt det :) Var iaf på boendet idag & skrev ut mig. Jag orkade inte bo kvar där längre.. Mådde inte alls bra av att bo där.. Har blivit helt skumt där nu. Så nu bor jag hemma hos Jessica & hennes familj. Skitsnälla är dom.. Så ska bo här några månader sen får man se om man kan få lägenhet senare. Ska söka ekonomiskt bistånd & lite smått & gott. Så blir säkert skit bra :) Är ganska så övertrött nu, så känns som allt jag skriver blir en enda röra. Har träffat en underbar kille med & vi blev tillsammans nu i söndags. Tycker om han jätte mycker så får hoppas att det funkar :) Men men nu ska jag nog gå ner & ta mig en macka, röka & vänta på att älskling ska ringa mig :) Sen blir det väl sova ska försöka gå upp hyfsat tidigt imorgon, ska städa mitt rum på boendet o packa alla mina saker..  Men skriver mer imorgon kväll när jag här hemma :P



Ciao / Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0