10 juli 2010! :)

Hejsan! :)


Nu har det blivit ganska dålig uppdatering igen, sorry! Men det blir nu så under sommaren. Man är iväg på så mycket så man hinner inte uppdatera. Jag & Johanna är inte hemma många timmar under dagarna & då är man så stressad så man hinner inte blogga. Jag har vl inte så jätte stor lust till det heller, men vem vill sitta inne vid en dator när det e sommar. Men jag ska se om jag kan bli bättre på det, men lovar inget med tanke på att vi aldrig vet när vi sover hemma & sånt. Sen nu är det Kristiandstaddagarna med så då är man ju där, & tar ju inte datorn med mig. Men ja dessa dagarna har det varit Hästveda marknad & sen K-stad. Mycket mycket trevlig! :D



I tisdags: Så drog vi upp en runda till min killkompis, tog en cigg & så med honom. Sen drog vi hem igen. Blev att titta på en film. Sanning & konsekvens tror jag den hette :/ & sen blev det nanna kudden :)


Onsdags: Så vaknade vi båda alldelles för sent, så blev att göra sig i ordning snabbt & sen upp till Zandra. Tog bussen till Hästveda 16.20 men det blev ganska lagom ändå. Blev att dra upp till mig en runda & sen ner till marknaden. Orkar inte skriva allt som hände men men vi var på marknaden, va på tivolit, drack lite & träffa massa folk :) Var väl ngn runda i öltältet med.. Sen på kvällen så stack vi hem till mig & skulle sova. Typ 6 pers & jag :O Jävla liv det va på vissa så man knappt kunde sova. Sen ångrar jag dock det som hände sen på natten, men går inte att göra det ogjort så skitsamma! Men vi hade jävligt kul iaf :D


Torsdags: Så vakna man redan vid halv 12, fy fan! Blev att vila lite & sen göra sig i ordning. Drog ner till marknaden & åt. Sen sprang vi mest runder på marknaden & lite fram & tillbaka till lägenheten. Stack väl hem vid 6 då jag & Johanna somnade :O Vaknade sen typ 15 min innan vi skulle ta bussen, men hann med den som tur var :) Stack hem till henne & åt, sen upp till några kompisar. Drack lite & tog det lungt. Sen blev det hem & sova för mig & Johanna..


Igår: Vaknade vi också för sent, vilket innebar att vi fick stressa som fan :/ Skulle ju fixa hennes telefon, till systemet & sånt skit. Men vi hann allt :) Drog upp till några & va där innan vi tog tåget till K-stad. Mötte Kevin sen drog vi ner till Amy & dom :) Sen kom Johan, så vi drog till tivolit. Gick bara runder där lite & träffade massa folk. Sen hände något som jag väntat på sååå länge. Jag ser Johan stanna & prata med ngn, men brydde jag ju inte mig om så tänkte gå & då hör jag bara Johanna: Tina det är Rask! Då vänder jag mig om & ja där står han. Asså gud som jag hoppa på han & krama honom. Inte träffat han på 9 månader, snacka om att jag blev glad. Höll fan på att börja gråta :/ Detta hade jag längtat efter! Men ja efter & träffat honom så gick vi en runda, men hände inte så mycket. Så träffa Rask & hans kompisar sen igen, gick en runda & sen upp till torget. Sen slutade det med att vi gick till tivoliparken, hade ju missat tåget hem :O Så vi satt bara där & gjorde ingenting. Men vi hade ganska kul iaf & jag fick träffa Rask :D Sen tog vi första tåget hem & sov.. Lätt den bästa kvällen & så glad att jag träffade han..


Idag: Så vaknade vi väl vid 4-tiden. Blev att dra upp till Zandra en runda & sen hem igen. :) Nu gör vi inte alls så mycket väntar typ på att hennes mamma ska komma hem, så vi kan äta. Sen ska vi upp en runda till Zandra & sen till K-stad! :D Kommer väl bli en trevlig kväll. Johanna gör sig i ordning nu så jag får väl med börja :) Får se om jag skriver mer innan vi drar annars blir det väl imorgon! Men hoppas ni får en trevlig kväll! <3


Asså jag är verkligen så sjukt glad att jag träffade honom, 9 månader är en lång tid. Jag har saknat han så gudomligt mycket. & om jag har funderat många gånger på hur det kommer bli & träffa han när han kommer tillbaka. Om han förändrat sig & sånna saker. Men detta hade han inte, han är precis samma person som han var innan. Eller ja han har ju slutat med en del, men bortsett från det. & det var helt underbart att få träffa honom igen, att äntligen kunna få krama om honom igen! Äntligen säger jag bara, jag kan inte beskriva känslan av att få krama om honom igen. Så underbart! Hoppas på att få träffa honom ikväll igen & nu är det slut med att få vänta länge på att träffa han. För nu är han tillbaka om inget går väldigt fel :O Oj, vad mycket det blev men var tvungen & dela min glädje med er haha! :) Nu kom Johannas mamma hem så jag får väl sluta!


Love/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0