23/7-10

Hejsan!


Väldigt dålig uppdatering igen :O Men som sagt det blir ju så när man nästan aldrig är hemma. Vi har ju varit iväg så mycket nu så man inte hunnit sitta vid datorn. Sen när man väl har tillgång till datorn så har jag inte orkat. Dessa dagarna har minst sagt varit lite röriga & händer ganska mycket tråkigt nu. Men men får väl dela med mig om vad som hänt, om minnet tillåter det haha :)




Fredag: (förra) Blev ju att man drog in till Kstad. Var med James ett tag, tills han försvann. Sen kom Johan & Mange dit så var med dom. Var med Johan 2 en stund med :P Blev bara det vanliga öltältet, träffa folk, åka karusell & sånt. Sen så blev det skit med vår sovplats, så fick snällt sitta & vänta på första tåget. Men som tur va fick vi skjuts hem ngn timme innan tåget skulle gå :)



Lördag: Så blev det också att dra in till Kstad. Jag & Johanna stack in dit där vi mötte Mange & Johan. Inte så värst lönt att vi drog dit för stannande bara en timme. Så för en gångskull tog vi sista tåget hem. Blev att dra in till Hlm & sticka på efterfest:) Sen hem o sova:P


Söndagen: Hände typ ingenting, sov till ungefär halv 10 på kvällen:O Så när jag väl vaknade blev det bara att titta på film. Så det var ingen händeleserik dag precis..


Måndagen: Så kom Johan hem till Johanna, & vi bestämde oss för att dra till Åhus. Vilket var väldigt korkat gjort:O När vi väl kom till Kstad så gick det inga bussar :/ Vilket slutade med att vi gick till Åhus. Eller ja Rinkaby fick skjuts den sista biten. Men fy fan det gör jag aldrig om! Sen väl i Åhus träffade vi Johan & dom som tältade där nere. Blev att dricka lite & umgås. & körde bli gjorde jag med (innan jag började dricka) men det gick inte så jättebra haha :P Sen tog jag, Johanna & Johan första tåget hem. Så blev hem & sova:P'


Tisdag: Så vaknade jag inte förens vid 6 :O Drygt! Vid 7 ringde jag & väckte Johan. Så han kom också hem till Johanna. Sen stack vi till vinslöv, hem till Henke där i skulle festa lite. Sen fick jag, J & J nojja på att vi ville tälta haha :P Så vi var vakna sen tog vi första tåget hem till Johan.


Onsdag. Så gick ingen & la sig. Tyckte inte det var så lönt :/ För vi hade bara sovit bort hela dagen. Så vi satt bara vi datorn & sånt. Sen åkte vi ner till Åhus med Johans pappa. Var där i några timmar. Men blev inget badande för mig, sola bara :) Sen köpte vi lite dricka på vägen hem :P Blev att dra hem till Johan & äta :) Sen dricka lite :P M kom också dit en stund, sen slutade det hela med att vi drog till Finjasjön. För hände inget & vi ville tälta. Så vi drog dit & tältade haha :) Hade väldigt kul iaf! Men typ "trilla" i vattnet & tappade telefonen i vattnet med :O Inte så lyckat :( Sommna ganska tidigt med, men man vakna ju hela tiden :/


Torsdag: Så vaknade man vid 9, Johans pappa kom & hämta oss. Var hemma hos Johan en stund & sen drog vi vidare till stan. Gjorde inte alls mycket bara va ute & typ träffa folk. Sen stack Johan hem & jag & Johanna till henne. Sen blev det upp till B en liten runda & sen blev jag hämtad. Så stack hem till en kompis. Blev att jag somnade dirket :/ Blev väckt sen med & då tittade vi bara på film :)


Idag: Så var jag vaken vid 3, blev datan lite bara :/ Sen hade jag så ont i magen att jag var tvungen & vila lite. Men det slutade med att jag sov till kl 10 på kvällen :O Så det var ju inte så längesen. Har ätit lite & tittat på tv bara. Nu ska jag bara sitta här tills jag blir trött & sen blir det sova :)



Ja det har egentligen hänt mkt mer än jag skrivit, men orkar inte skriva allting. Har iaf haft skit kul dessa dagarna även om en del gått fel :/ Allt går inte riktigt som det ska just nu, men jag själv som sett till att det blir så. Men allt löser sig :) Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Så vi hörs imorgon!



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0