Dags att sova kanske?

Jo jag tror nog det klockan är ju typ snart halv sex och vi ska iväg till Åhus imorgon. Blev inte att vi gjorde så mycket innan, drog igång en film. Blev tretton, har sett den flera gånger innan men den är bra. Fast lite sorligt för påminner om min o mammas relation innan & hur jag var som "liten" :O Aja, sen kom Zandra upp en runda hit, snacka lite & så. Sen tänkte vi gå ut med hundarna & sticka till hässleholmsgården med dom. Men det orkade vi inte så blev bara en liten runda. Sen blev det upp till Zandra igen, dricka kaffe & snacka skit. Blev även en öl, gott! :) & sen tittade vi på Sex and the city (filmen) den är sjukt bra. Får väl ta och se 2:an sen med. Efter filmen stack jag & Johanna hem. Så inte så länge sen vi kom hem. Har precis ätit lite & nu sitter vi & tar en cigg på balkongen. Blir snart in & ta på sig myskläder & hoppa ner i sängen & sova. Johanna väcker ju mig redan vid 1 så att vi kommer iväg, hyfsat tidigt. Men ja tidigt är det ju inte precis, men jag orkar inte gå upp tidigare:O Blir ju inte så jättebra uppdatering imorgon med tanke på att jag är borta hela dagen, orka ha med sig datorn när man ska sola & bada. Men skriver iaf innan jag drar iväg imorgon (om jag hinner). Nej, nu ska jag sova så godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0