Fotboll! :P

Hejhej! :)


Idag har det väl inte hänt så jättemycket! Missa ju tåget igår igen så tog det första 05.20 haha! Men jag hade jävligt kul iaf! Lite karusellåkande, drickande & så :P Så idag vaknade vi inte förens halv 4 :/ Blev at vi drog ut på gården & solade. Så har typ legat där ute ett bra tag. & jag börjar få lite färg, men bara lite :( Just nu sitter jag, Johanna & Johan & kollar på fotboll hemma hos Johanna! Hoppas nu Spanien vinner :) Blir inget K-stad ikväll, dels för att det inte går några tåg & sen pallar vi inte. Nej, nu ska jag fortsätta kolla på matchen, har inte alls koll på vad som händer nu :/ & åskar ute gör det med & det gillas inte! + att tvn hackar som fan :( Men men skriver mer ikväll eller något måste ju fortsätta kolla nu haha :P


Love/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0