Helgen :)

Hejhej, satan vad varmt det är ute! Men varför klaga man har ju längtat efter detta länge nu. Jag har iaf sovit bort denna dagen med, så ingen solning för min del :( Men imorgon då ska jag sola, för det bär det nog av mot Åhus! Hoppas, ska bli så jäkla gött att sola & bada en hel dag. Helt ärligt har jag inte ens badat än haha :O Så blir mitt första dopp då, om jag ens vågar det.. Är ju en riktigt badkruka :P Men har faktiskt inte hunnit skriva så mycketi helgen, men så brukar det ju bli för min del under helgerna. Så jag får väl göra som jag brukar & skriva lite kortfattat nu om vad som hänt.


Fredagen: Ja, skulle ju sticka upp till honom. Men iphonen sluta fungera så det var bara att dra hem till Johanna igen. Passa på att hämta min plånbok med som jag glömt :O Sen blev det att möta Johanna & sen upp dit. Hann tyvärr bara va där typ en timme innan vi skulle dra vidare.. Väl nere på Q-bar så hade vi helt ärligt skitkul! :D Det var mycket dans & skratt hela tidan. Tror vi var uppe nästintill hela tiden, jag tar tillbaka det där om att man inte kan dansa till dansband. Fast jag hade ju lite problem med buggen, inte så lätt med en hand haha! Träffa mycket trevligt folk där också :) Men kul & va ett helt gäng istället för att bara va 2 :P Sen på kvällen hände det väl lite saker, men ja det är som alltid när jag är ute & festar :O Ska alltid hända ngt sen på kvällen :/ Men det blev en lyckad kväll iaf :D


Lördagen: Gick jag inte upp förens vid 4, illa! Ska ju inte sova bort hela dagarna när det är sol ute :/ Men ja jag & Johanna drog ut en runda sen.. Men palla inte vara ute så mycket, så drog hem igen. Sen drog vi hem till Jonna, förfesta lite där & sen drog jag & Jonna vidare till Q-bar. Var där väldigt sent tyvärr, men ja hade skitkul denna kväll. Samma där mycket dans, skratt & trevligt folk. Sen när dom stängt drog vi  upp till Freds, vissa skulle träffas & sen träffa man andra folk där. Så var uppe i stan en stund & sen drog vi vidare på efterfest. Var nog inte hemma förens vid halv 6/6 sen. Men det var värt det! :) Sen när man var här så var det bara att krypa ner under täcket & sova. Men skitkul kväll iaf & förengångsskull hände det inget dåligt :)


Idag: Ja, var väl vaken lite till & från innan. Men jag mår ju som jag förtjänar efter dessa dagar, så orkade inte pallra mig upp förens vid 4. Blev att äta lite & prata med Mariette som var här, sen stack jag & Johanna ut en runda med men orkade inte vara ute så länge. Nu sitter vi & väntar på att maten ska bli klar, får se vad som händer sen. Om man drar ute eller drar igång en film det lär vi märka. Nu ska jag iaf ut på balkongen, hörs senare! Hoppas ni haft en bra helg :) <3


& jag är så trött på denna stad nu & allt överhuvudtaget, vill bara bort. Men ja imorgon flyr vi väl till Åhus, inte så långt men kommer bort en dag. Sen blir det förhoppningsvis Göteborg med Johanna om 2 eller 3 veckor. Hoppas! Så får man komma bort lite:P Kan bli rätt lyckat om vi ska vara där en vecka & sen i augusti ska hon dit med sin mamma till liseberg & jag ska nog med. Så det kan bli kul :) Göteborg 2 ggr i sommar :P Men vi får se hur det blir med det sen, inget som är helt säkert än :P




Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0