På väg mot nya äventyr :)

Haha fråga inte mig om rubriken, det dök bara upp i huvudet haha :O Ja, får bli ett snabbt inlägg nu. Har iaf precis gjort mig i ordning. Johanna är på väg mot Hästveda, skulle hämta Mariettes jacka. Så då passar hon på att hämta mina strumpbyxor & min jacka som jag glömde. Smart jag e va? Så nu ska jag bege mig hemåt till min killkompis, lite senare ska jag möta cizzy  johanna kommer sen med. så det blir att förfesta hos han & sen vidare till Q-bar där vi slår klackarna i taket, hur man nu ska kunna göra det när det e dansband men men. Johanna ska inte med heller, stackarn är ju inte 18 :( Men ja nu måste jag rusa, klockan springer verkligen iväg :O Hörs imorgon! :D Ha en toppenfredag! :) <3


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0