1 jun 2010

Hejsan! :)


Då vaknade man för några timmar sen, illa! Har iofs vaknat till många gånger, bara inte pallar gå upp så har fortsatt sova. Sen det första man väl gör sen när man är "vaken" är datan & facebook ofc! Haha, nej jag e inte beroende. Hade lätt klarat mig utan det, eller nja kanske inte. Så då kan ni tänka er vad jag gjort nu ett par timmar, datorn ja! Blev spaggetti & köttfärsås till frukost med, men det är ju sååå gott :P Blev inte att jag skrev mer igår för inget internet, så får väl skriva det nu ist :)



Igår: Blev väldigt trött efter att jag ätit så kanske inte blev så mycket gjort. Men dammsugade iaf hela lägenheten, städa badrummet, fixa undan i sovrummet & plockade undan lite. Så det blev ju något gjort iaf! Sen hoppade jag in i duschen & avnjöt en riktigt varm & lång sådan :) & efter det blev det självklart på med myskläder & ner i sängen med Sessan & en film :) Blev sommaren med Göran denna gång, tycker den är så rolig! Sen efter det blev det prata lite i tele & smsa sen nanna kudden! :)


Nu ska jag nog ta & pallra mig ur sängen & ta på mig något annat än myskläder. Sen blir det datorn igen, dock inte bara till & kolla roliga saker nu. Hade tänkt sätta mig & söka lite jobb bla. Sånt som man måste få gjort det med ju. Men kikar väl in här senare & slänger upp en dagens outfit, kommer nog lite bilder på lägenheten & ett inlägg sen ikväll med!

& vet ni vad det är 1 vecka kvar tills jag fyller 20. Panik, vet fortfarande inte vad jag ska göra & 20? Shit, känns som det var igår man fyllde 15 typ. Tiden går så himla fort! Men ska prata med mina vänner sen & se vad man kan hitta på :)


Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0