17 juni 2010

Hejsan! :)


Nu har det inte blivit att jag har skrivit på ett tag igen :O Vet faktiskt inte varför det blivit så men antar att jag helt enkelt inte orkat. Tycker inte alls det är lika kul & skirva längre heller. Kommer typ inte på vad jag ska skriva om & jag gör ju inte så mycket om dagarna så det är ju inte så kul & läsa om. Men jag ska ge det ett till försök & se om det funkar. Ska försöka komma på några andra kategorier med, men vi får se hur det blir :)


Inte så lönt & skriva vad som har hänt dessa dagarna egentligen. Var hos Bassi tills i tisdags, så det har bara typ varit film & datorn dessa dagarna. Inget kul & skriva om precis. Tisdags åkte vi i alla fall hem hit för att vi skulle städa men jovisst det blev ju mycket med det haha! Blev typ bara titta en massa film & inget sovande, så sov typ bort hela dagen igår. Bassi stack hem vid 1  & då skulle jag gå & lägga mig. Men så blev det inte fastna framför någon serie istället. Så vid 5 på eftermiddagen somnade jag, vilket resulterade i att jag vakna vid halv 12 på natten sen. Var uppe typ 2 timmar & sen lyckades jag somna igen som tur var :)


Så nu vaknade man vid 05.42, alldeles för tidigt egentligen men orkade inte fortsätta sova. Är hyfsat pigg & så med :) Så det blir väl att jag sitter här & latar mig ett tag till. Får se om jag orkar ta tag i städningen lite senare. Även om detta är alldeles för tidigt för mig så är det rätt skönt med. Brukar ju sova bort hela dagarna & nu kan jag få så mycket gjort som jag inte annars kan. Men nu kurrar magen så ska ta mig något att äta! :)


Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0