23 juni 2010!

Hejsan! :)


Längesen jag skrev nu som vanligt. Det är fan vad jag blivit dålig på det här nu! Men ja, jag funderade ju på att lägga ner bloggen helt & hållet, men sen ändrade jag mig & tänkte jaja jag ger det en chans till & va händer då inget interet! Så jävla typiskt är det! Sen nu har jag inte varit hemma sen i torsdags & har inte orkar sitta så mycket vid datorn. Men ja nu har jag tillgång till dator & internet några dagar till, så får väl se om jag kan bli bättre på & uppdatera då :P Ska iaf skriva lite kortfattat vad som hänt nu :)




Torsdags: Blev det att Bassi & dom kom & hämta mig, så blev det en runda till Super Bowl. Sen vidare till Tormestorp, blev att äta på pizzerian & sen en runda till stan igen. Sen tillbaka till Tormestorp :) Bassi passa ju sin systers hus & hund :) Sen hände det väl inte mkt mer än att ta det lungt & titta film :) Somna ganska tidigt med, för svin trött :P



Fredags: Så blev det film så fort man vaknat, Bring it on :) Sen kom Bassis kusin dit, så följde med henne in till stan. Var där en stund sen stack vi tillbaka :P Grilla lite & drack typ :) Blev Q-bar ebn runda sen med, vilket inte sluta så bra för min del :/ Så stack väl hem lite tidigare :/



Orkar inte skriva allt just nu :O Men dom andra dagarna har väl typ bara varit film & ta det lungt :P Städade undan & så i söndags & sen hem till Bassi. Så har varit här sen o söndags :) Men ja har inte tid & skriva mer nu, ska upp där uppe :) Men skriver mer ikväll eller morgon bitti! Ha det så bra :D



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0