25 juni 2010 :)

Hejsan! :)
Vaknade väl för någon timme sen, men bara legat & latat mig i sängen. Det är så himla skönt ju! :) Sen har man ju suttit vid datorn en liten stund med som vanligt :P Ska väl snart upp där uppe, vill läsa klart boken jag läser. Går ju inte & läsa här nere för ingen lampa, så får sitta där uppe :P Men men orkade inte blogga igår för va skit trött, men hade en underbar dag iaf :)


Igår: Dagen kanske inte började så bra först, ville inte alls gå upp & blir irriterad så lätt. Men orkade gå upp efter ett tag, så stack vi in till stan & handla. Sen träffade jag Johanna & Michaela, så efter Bassi stuckit igen var jag med dom. Gick en runda på stan & sen blev det subway, älskar det! :) Sen stack jag & Johanna hem till mig, jag hämtade kläder & bytade om. Sen stack vi in till stan igen, där vi träffade hennes mamma en stund. Sen blev det byta om igen haha. Dum som jag e hade jag jeans på mig, trodde jag skulle dö :O Så fick byta till shorts, men så härligt att man kan ha det nu utan att frysa :) Sen handlade vi jordgubbar, så satte oss i stolen & åt jordgubbar & drack cider :D Så himla mysigt var det & riktigt härligt :) Sen kom bror & hans kompisar en liten stund med. Var med dom tills jag skulle ta bussen till finja. Sen när jag kom hit blev det läsa lite & sen film. :)


Riktigt härligt var det igår, bara mysa i solen med vänner. Me love! :)
Midsommar idag med, verkar vara fint väder ute. Inte varit ute än men det såg ut som det iaf :) Händer inte allt för mycket ikväll, ska bara va hemma hos Bassi.. Blir att grilla & lite sånt, så det kan ju bli trevligt :P Men men nu ska jag iaf upp & läsa lite :) Skriver mer ikväll, om jag hinner :)
Love//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0