3 juni 2010

Hejsan! :)


Dom säger ju att ett gott skratt förlänger livet & ett gott skratt eller rättare sagt många skratt fick jag igår ikväll. Vi såg fullpackat med Robert Gustafsson, så bäst är han! Kan ju säga att alla ni som tycker om honom & inte sett den filmen, så sen den! :) Riktigt roligt! :)


Men men vaknade för någon timme sen. Blev väldigt sent, Bassi skulle ju hem tidigt vilket innebar att vi inte gick & la oss. Så när han tog bussen vid 8 imorse gick jag & la mig, så inte konstigt man vaknar nu! Har iaf precis ätit & hunnit sitta ute lite på balkongen. Får ju passa på när det är så fint väder, vem vet när det försvinner igen. Ska snart bege mig & handla lite. Sen resten av min dag ska jag passa på & sitta ute lite innan jag spenderar resten av kvällen vid datorn. För här ska sökas jobb banne mig, så det blir datorn hela kvällen! :) Men men skriver mer senare ikväll!


Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0