6 juni 2010

Hejsan! :)


Tagit en liten paus från bloggandet i helgen, har helt enkelt inte orkat blogga. Men så kan det ju va ibland. Hände väl inte så mycket i helgen, ingen speciellt rolig helg så heller. Ångrar att jag inte stanna hemma, men lite sent & tänka på det nu.  :O


Fredag: Så tänkte vi först festa här hemma, men det är ju så långt bort. Så det blev att vi bestämde att jag skulle hem till en killkompis & sen skulle vi vidare till Q-bar. Fick stressa ganska duktig här hemma för jag skulle hinna med bussen, vilket inte var bra för höll på & svimma. Men det är ju jag så smart & skiter i, duktig eller inte. Tog iaf bussen sen mötte jag Johan & hans kompis på stationen så drog vi upp till förfesten. Där var hade vi ganska så kul iaf! Tom & hans kompis kom med :) Sen bar det av till Q-bar, där det inte alls var så kul. Bråk, tjafs & sånt skit. Vissa folk borde nog tänka på hur dom beter sig. Men träffa iaf lite trevligt folk som "rädda" mig haha :P Så va en massa med dom! Sen försvann Johans kompis med, så komma hem var ju lättare sagt än gjort. Men träffa Henke där så efter mycket om & men kom man då till Finja! & det var efterlängat, ville bara hem under hela tiden jag var där. Nej, en del folk som jag inte går ut med igen säger jag bara. & för en gång skull va jag nykter :) Men men såna här kvällar får man väl med ha, & man lär ju sig ngt :P


Lördagen: Kan jag ju säga att jag sov bort hela dagen, vid 9 tiden orkade jag gå upp. Eller jag gick ju inte upp, men höll mig vaken iaf! Så det blev titta en massa film & sen sova. Inte så händelserik dag, men skönt & inte göra något ibland :)


Idag: Vakna man vid 5-tiden, illa! Blev & ta bussen till stan vid 7, bror mötte mig inne i stan. Va tvungen & ge han min laddare, för hans ligger här hemma. Har likadan tele så får han ju ta min laddare så länge. Sen höll Robin & gammelman mig sällskap tills min buss hem skulle gå. Trevligt trevligt! Sen väl hemma hände inte mycket mer än att jag värmde mat & satte mig här. Här tänker jag sitta resten av kvällen mer, orkar inte göra så mycket mer :P Hoppas ni haft en trevlig helg iaf!

Tror jag har några bilder från förfesten, men det laddar jag upp sen isf :) Tror inte jag orkar skriva mer ikv :P


Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0