Bästa vän! :)

Hejsan! :D


Ja, som rubriken lyder har jag umgåtts med Kim hela dagen. Ville verkligen inte gå upp när klockan ringde, men hade inget annat val. Blev att dra ner till stan där jag mötte Kim. Hon shoppade lite sen blev det att möta hennes kompis & sen ännu mer shopping för hennes del. Och jag hittade ett par as snygga skor & rosa är dom med. Måste ha dom sen haha! :) Träffa även på Cizzy snabbt med. Sen bjöd Kim mig på mat, blev graffitti. Bakad potatis med crabmix för min del & ost & skink röra för Kims del. Gott som f*n :D Sen drog vi upp en runda till boendet & hälsa på där, va väl sådär trevligt. Sen vidare hem tills Kims moster & vara där ett tag. :) Sen blev det ner till stan igen, möta Kims mamma & sen Johanna :) Jessica kom även & lämna post. Var med Kim tills hennes buss gick & sen drog jag & Johanna hem till henne. Nu sitter vi här med datorena igen.. Jag är svintrött, bara sovit 3 timmar :O Känns som jag hade kunnat somna nu & huvudvärk börjar jag med få :/ Varit utan allt det så länge, så vill inte ha den tillbaka! Får väl se vad som händer ikväll, vill hitta på något men vet inte vad. Ja, vi hittar väl något. Men nu ska jag va social så hörs ikv eller det e kväll nu så senare :P <3


Love/T 


Kommentarer
Postat av: Sandrine

Hej Tina!



Hur går det med livet? Blir det plugga i höst som du tänkte eller vad ska du göra?



/Sandrine

2010-08-15 @ 16:18:49
Postat av: Tina

Hej!



Jadu, det går både upp & ner :/ Hur går det själv? Jo jag ska försöka börja plugga nu faktiskt, ska finnas lediga platser :) Så kommer förhoppningsvis komma in. & du tog väl studenten nu i somras :)



/Tina

2010-08-26 @ 19:19:33
URL: http://crystallights.blogg.se/
Postat av: Sandrine

Det går bra för mig! Har flyttat upp till Göteborg och går på universitetet nu! Japp, studenten var i somras! Vad ska du plugga?



/Sandrine

2010-09-12 @ 21:00:29
Postat av: Anonym

Okej, vad bra! Det lät ju riktigt kul det :)Vad är det du läser nu då? Men grattis då :D Jag kom in på Önnestad folkhögskola, så det blir att läsa upp betygen ett tag nu. Sen blir det nog högskola efter det :)

2010-09-30 @ 11:50:22
Postat av: Tina

Okej, vad bra! Det lät ju riktigt kul det :)Vad är det du läser nu då? Men grattis då :D Jag kom in på Önnestad folkhögskola, så det blir att läsa upp betygen ett tag nu. Sen blir det nog högskola efter det :)



/Tina

2010-09-30 @ 11:51:01
URL: http://crystallights.blogg.se/
Postat av: Sandrine

Okej, låter ju bra! Jag läser på Hälsopromotionsprogrammet med inriktning mot Idrottsvetenskap!



Vad hade du tänkt läsa på högskola då?



/Sandrine

2010-10-01 @ 21:14:29
Postat av: Tina

Okej, va kul! :) Jag vill ju fortfarande gå juridik men vi får se hur det blir med det sen. Just nu tänker jag bara koncentrera mig på att läsa upp betygen :)



/ Tina

2010-10-20 @ 23:22:33
URL: http://crystallights.blogg.se/
Postat av: Sandrine

Okej, det låter ju bra! Bättre att ta ett steg i taget!

2010-12-08 @ 11:57:21
Postat av: tina

Ja det är ju det! Annars blir det bara för mycket på en gång (:

2010-12-08 @ 22:21:31
URL: http://crystallights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0