Lekt med..

Angelica & Johanna är precis vad jag gjort nu :) Har väl inte gjort så mycket mer än att sitta vid datorn & bara ta det lungt :) Sjukt varmt både inne & ute är det. Men det gillas, utomhus iaf inte här inne för här e det som en bastu.. :) Ska väl ut & sola på balkongen snart & göra mig i ordning med. Bär ju av in till stan om några timmar, A fixa skjuts till oss :D :D Sen förhoppningsvis blir det Eclipse ikväll. Hoppas hoppas! :D :D Men ja nu ska jag fixa i ordning mig så jag är klar när vi ska dra. Ska väl ut & sola lite med :) Men slänger upp en dagens outfit innan jag drar, sen blir det nog inte att jag skriver något förens jag är hemma. Vilket kan bli både någon gång inatt & imorgon eftermiddag. Bion slutar ju 2 inatt & inga bussar som går då, så blir nog & stanna i stan. Sen imorgon ska jag träffa Kim :D Fast nu när jag tänker efter kanske datorn följer med för ska ju ha den med imorgon när jag träffa Kim & ska jag då stanna inatt måste den med nu ikväll :O Aja, får se hur jag gör :/ Skulle behövt en liten dator istället. Men jaja vi hörs senare!


Love/ T




Det jag satt & gjorde igår till headern. Men nu har jag ändrat storleken för jag skulle lägga
in den som bild, så den ser ju inte exakt ut så. Sen ska det in någon bild med :)
Blir väl säkert bra när jag e klar:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0