Massa skratt & snack..

va exakt va det blev innan när jag & Johanna skulle ut & gå. Det bli ju inte precis ut & gå, vi kom över gatan & inte längre :O A & hennes kompis som stanna & prata, så blev bara att vi gick & satte oss i solen. Så satt vi där en stund & bara tog det lungt. Mycket skratt & snack blev det ju iaf :P Sen stack jag & Johanna hem, laga mat! Blev bara hamburgar & makaronet, enkelt & lätt. Sen nu har vi bara suttit & nördat oss vi datorn ett bra tag. Jag har även suttit & försökt fixa min design & header till bloggen. Det går både som jag vill & inte som jag vill. Fixa ju en header men får inte in bilderna, det vill inte alls. Sen när jag skulle lägga upp det här så la allt sig bara i sidan eller vad jag ska säga :/ Men ja, jag fixar väl det såsmåningom :) Ska ta med datorn när jag träffar Kim så får hon kolla på det, så länge får det vara så här. Så ja nu är det bara det som ska fixas & hitta något kul att skriva om. Men nu ska jag kolla runder lite till sen ska jag sova, börjar bli väldigt sent med. Har en Johanna & kise som ligger och halsover här brevid, så min tur snart med haha :) Godnatt och sov så gott<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0