Musik & minnen! :)

Heej sötnosar! :)


Sitter fortfarande vid datorn & har gjort det ett bra tag nu med. Har typ suttit & lyssnat igenom gammal musik, massa minnen som kommer upp. Men bara roliga faktiskt, men ooh vad man saknar en del! Hittade min & bästa väns låt med, saknar henne! På tal om henne så läste jag hennes blogg & senaste inlägget va då om oss & ngn mysdag vi haft. Så skriver hon i en mening "Men som allt annat vi gör så måste vi få bete oss som 13 år"  haha! Där börja man småskratta lite för sig själv :P Det är sååå vi :D Men va fan man måste bjuda på sig själv & få ha kul här i livet! Vilket vi klarar väldigt utmärkt! Synd bara att vi inte kan träffas lika ofta längre :/


Men men nu funderar jag på att gå upp & laga någon mat. Är väldigt sugen på kyckligen, men vet inte om jag har något till. Ska även försöka ta mig en dusch om det går, vattnet i badkaret sjunker inte :/ Ska iaf ta & göra mig i ordning snart :) Slänger väl upp en dagens outfit senare om datorn vill som jag vill :) Fattar inte varför jag ska va så dum & sitta inne när det är fint väder heller. Hmm, får ändra på det sen :P


Love/T


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-21 @ 21:04:24
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0