Solen skiner och...

Tina ligger inne i sängen som vanligt haha! Va e det med mig, klagat så länge på att det ska bli varmare sen när det blir det så ligger jag bara inne. Nej, detta måste verkligen ändras på kan jag säga! Men Johanna kommer nog snart så ska tvinga henne att vi ska ut & cykla en runda :) Kanske kan cykla till lursjön, men tvivlar starkt på att vi hittar. Sen efter rundan igår & all träningsvärk undrar jag om vi verkligen orkar cykla 4 km :O Aja, idag har jag inte gjort så mycket, vakna vid 3 sen dess har jag bara suttit vid datorn & nu sitter jag & lyssnar musik :) Inte uppdaterat nu på några dagar heller, vet inte riktigt hur det kommer bli med det nu. Har ju internet & så, ska bara se om jag orkar fortsätta med bloggen. Men det lär ni märka :P Tänkte väl berätta lite kort om midsommar & vårt lilla äventyr igår haha ;)


Ja midsommar så va jag ju hemma hos Bassi. Det blev grillning & dricka lite :) Väldigt trevligt faktiskt, hände väl en del saker med & allt kanske inte gick som det skulle :/ Men men orkar inte bry mig om det.. Men ja orkar inte skriva allt som hände, utan det blev ju att vi grilla, drack lite & bara satt ute & hade det trevligt :P



Igår: Så stack jag in till stan vid 4-tiden mötte upp Johanna, gick en runda på stan. Sen träffa vi Kevin & hans kompisar, va med dom en stund. Sen drog vi upp till stan & va där. Sen iväg & träffa Daniel & det va efterlängat! Han jobbar ju i Norge nu, inte träffats på några månader & han blir borta lika länge igen :( Så det var verkligen kul & träffa honom! Sen resten av kvällen/natten var vi bara inne i Hässleholm. Jag, bror & Johanna.. Men om vi hade kul, cykla runder en massa & annat :) Sen vid typ halv 2-tiden ville vi hem, men gick ingen buss & palla inte vänta på nästa buss, så vi bestämde oss för att cykla hem. Herregud nog det jobbigaste jag någonsin varit med om kan jag säga. Var inte hemma förens vid halv 7 :O Men vi tog dock många pauser & sen gick vi rätt mycket med. Men jag ångrar ju inte att jag inte vänta på bussen & vi hade kul.. Så länge jag fått upp min kondition kan jag nog göra detta fler gånger, men då får det helst inte ta så lång tid.. Väl hemma blev det sova för min del, dom andra var vakna för dom skulle iväg sen på dagen :P Men lätt en kväll som kan göras om, kändes som man typ va lite igen haha! :) Påminde väldigt mycket om gamla tider med, ooh vad jag saknar det! :(


Ja nu ska jag väl gå & byta om så jag kan möta Johanna & handla cigg sen med :P Får se om man får med henne ut på en cykelrunda, träningsverk har jag dock iaf! Ont som fan :P Trött e jag med, inte sovit så mycket ju :O  Men kommer upp en dagens outfit från igår snart & sen lite andra bilder med :) Skriver nog något mer senare med...



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0