100308

Hejhej :D

Blev först att man vaknade vid 11 idag, men palla fan
inte gå upp. Så fortsatte sova & sov till halv 2 :O Gick
ner & åt frukost en stund.. Sen blev det datan & sen
ringde jag Kim vi snacka fan över 1 timme nästan :)
Sen gjorde jag mig i ordning älskling kom. Sen blev
det boendet.. Jag skulle hämta post & han äta. Jag
fick en jävla massa tester med som jag skulle göra.
Sen blev det hem & äta för min del. Sen kolla vi klart
filmen för älskling ville se filmen så jag såg den igen.
Sen skulle vi fixa pengar till cigg, skulle egentligen
fått men fick inga :/ Blev att älskling va sen med.
Sen vid halv 12 stack vi ut fick tag på en cigg..
Hmm, hjälper ju inte så mkt. Har 2 kvar hoppas
jag klarar mig till imorgon. q8 öppnar ju om 4 & ½
timme.. Så får se om det finns några pantflaskor
haha.. Har 15 spänn just nu xD Aja, älskling ligger
i min säng & sover nu. Han palla inte sticka hem
för han va irriterad så han får sova här.. Ska snart
hoppa på han mohahah :D Kanske blir film eller ngt :)


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0