17/3-10

Hejsan :)

Idag gick man först upp vid 8 för älskling skulle
iväg. Sen fortsatte man förstås att sova. Gick
upp vid 12 när han kom hem igen. Blev äta, data
& lite så. Sen drog vi ut en runda & skulle skaffa
cigg. Vill ha pengar nu! Lämna in lite filmer & så
men fick bara 26 kr :( 1 för ett spel :O Rån för fan
:P Aja, sen träffa vi på Kim & Lisette efter många
rundor på stan. Lisette räddade även mig fick en
cigg & 14 kr :D Sen drog vi hem & åt. Har inte
hänt så mkt. Datan & så typ. Älskling e ju fan
duktigare än jag. Han har redan sökt ett par
jobb. Nu ska jag in & kolla lite. Får hoppas
på att jag hittar något. Sen kanske vi ska
kolla klart filmen sen blir det väl sova :P



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0