18/3 - 10

Hallå ja :)

Hmm, inte hänt så mkt idag. Som vanligt gick man ju
upp vid 1. Måste försöka ändra det nu :O Sen blev det
äta.. Film en stund & sen dra ut en runda :/ Blev inte
att va ute så länge, men skönt ändå :) Sen stack älsk
hem. Jag börja söka lite jobb. Men blev bara arg. Måste
ju ha jobb & utbildning överallt! Men Jessica sa det att jag
kunde söka dom ändå får då har jag ngt & visa soc sen.
Aja, gick inte så bra för mig blev bara irriterad & så
kommer den jävla ångensten. Så blev att ringa Kim ist
prata ett tag med henne så mådde man bättre sen. :D
Vid halv 9 kom älskling igen, blev inte värst länge typ
en halvtimme. Annars har det väl inte hänt mkt mer.
Begravning imorgon :/ Får se hur man gör med det.
Tror jag håller på & bli förkyld har sån rälig hosta med.
Ska ner & ta en cigg nu. Sen blir det kanske sitta lite
till vid datan annars blir det väl att sova. Sova själv
det gillas inte! Tomt :O Han kan inte sova här i helgen
i heller. Men vrf klaga han har vatt här en vecka :) &
även om han inte kan sova här så e ju han här på dagen
ändå :D Men men nu ska jag väl ut & ta mig den dära
ciggen. Huvudvärk satan & trött som fan. Men som
vanligt e det på natten jag e som mest aktiv skit
störigt :O Vill inte göra ngt på dagen sen på kvällen
då ska jag fixa allt haha! Nej, nu ska jag inte skriva
här mer.  Btw, imorgon kommer det nog ett långt inlägg.
Känner för att skriva av mig om lite tankat, funderingar
& så. Men det tar vi imorgon för just nu pallar jag inte.




Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0