20/3 - 10 kväll :P

Hej igen :D

Nu ligger jag med datan i knär & latar mig. Tittar på det nya
programmet av A shot of love det med tvillingarna :P Älskling
stack hem för en stund sen. Vi har väl inte gjort allt för mkt.
Blev att möta Johanna på statiol, handla cigg & så. Hon följde
med oss hem en runda. Jag åt hemmagjord pizza mmm skit
gott! Jessica lyckades verkligen bra :) Sen blev det ut en runda
i stan, följde Johanna en bit. Sen stack vi hem titta lite på tv &
så innan han skulle hem & nu ligger jag här hehe (: Btw, här om
dagen åt jag ngt jag aldrig ätit innan. Potatisplättar först när jag
hörde det så trodde jag typ det skulle va ngt som typ potatis
bullar men nej. Det smaka knappt ens potatis smaka typ som
pannkakor eller ngt. Va faktiskt gott :) Haha, som ens liv kan
förändras ändå. Bara för några dagar sen gick allt åt helvete,
jag trodde allting va kört. Men bara 2 dar senare löste sig allt.
Jag får skadestånd & det så jag kan ha en lägenhet. Blir att
hyra en ist för att köpa. Liksom allt e bra nu igen. Kan inte se
att mitt liv kan bli mkt bättre nu. Jag har underbara vänner,
världens bästa vän, den perfekta pojkvän & snart har jag
äntligen ngt som e ett hem. Jag har typ inte haft det på 1 år.
Men nu snart har jag lägenhet min alldeles egna :D Älskling
hade rätt allt löser sig :D Oooh ibland e livet bara för underbart.
Men men nu ska jag sitta & lyssna på mtv & sitta vid datan
tills den inte orkar mer. Sen blir det sova :) Btw, det inlägget
om boendet får bli senare när jag orkar skriva det. :P


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0