24/3-10

Hejhej :)


Det där med att sova igår sket sig totalt! Vid 5 stack man ut & möte
Robin. Tog en cigg med han & snacka en massa. Sen va det meningen
att jag skulle skita i att gå & lägga mig för älsk skulle komma 11 & jag
skulle till Kim sen.. Men jag råka väcka Jessica så hon sa att jag skulle
stänga datan. Gjorde det, la mig & titta på tv. Vilket inte funka så bra
så jag somna ist :/ Då va klockan typ halv 7! Sen kom ju älskling vid
11, han väckte mig men mitt morgonhumör e ju som det e så han
sket i det & våga inte haha. Blev att han la sig & sov ist.. Sen gick
man upp vid halv 3. Illa! Hände väl inte så mkt, datan & mysa lite
typ. Sen stack han hem. Blev datan en stund för min del & sen titta
på Greys anotomy älskar det :) Sen kom han vid 6 igen, va ute en
runda & fixa cigg. Sen hem igen, börja kolla på Date movie. Så jag
ska lägga mig & kolla klart på den. Datan ska stängas av med, så
får jag titta på film ist & bli trött. Funkar ju inte att va uppe hela
nätterna & vända på dynget så.. Sen lägenheten har jag inte hört
ngt om än. Jessica ska väl kolla sin mejl när hon kommer hem &
då får man väl hoppas på att det har kommit ngt svar. Måste ju
fortfarande flytta den 1 april, men det löser sig jag har ju pengar nu
iaf :D Aja, nu ska jag kolla klart på den, sen kolla sports movie med
om jag orkar. Den ända av dom filmerna som jag inte sett :P




Love/T




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0