25/3-10

Hejsan! :)


Somna sent igår även fast jag inte skulle det, men blev tidigare
iaf typ vid 4 ngt :/ Så imorse va jag duktig va först uppe vid 12
men sen va man så dum att jag gick & la mig igen. Älsk kom vid
2 & sen gick man upp vid kvart i 3. Illa! Blev att sätta sig med älsk
& gå igenom alla mina räkningar. Sen stack han hem & åt. Jag fortsatte
fixa med dom. Sen kom han igen :) Vid 6 kom Kim & MR X Blev att ta
en cigg med dom. Sen drog jag & Dennis hem. Blev data& lite så sen
blev det ut igen haha! :) Sen följde Dennis mig hem & jag fortsatte med
mina räkningar. Skönt har äntligen fått rätt på det, nu ska det bara betalas
med. Nu ska jag lägga mig & titta på A shot of love with Tila Tequila. Kolla
lite tidningar med vad man kan köpa till lägenhet. Fortfarande inte fått svar
från dom hoppas verkligen jag får den. Imorgon kanske jag får mina pengar
hoppas på det annars blir det ngn gång nästa vecka. Annars imorgon händer
väl inte så mycket. Älskling sover här i hela helgen. Vi får se vad vi hittar på
imorgon. På lördag ska vi först hem till Kims farmor & farfar på kalas för hon
fyller år. Sen bär det av till Halmstad äta ute & bowla massa mys på det. Aja,
nu ska datan stängas av iaf. Får se om jag kan hålla mig från att starta den sen
igen. Igår funka det men då hade jag gett datan till Jessica så hon hade den under
natten. Men blev inte så idag för va ju tvungen & uppdatera bloggen. & hon har
redan gått & lagt sig. Så nu får vi se om jag kan låta bli & starta den haha :P
Men e ganska trött så det ska väl gå! :) Ni får sova så gott iaf :)

'

Love/T






Fick bli en bild på mig & Kim :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0