Dålig dag! :(

Hejsan! :)

Uppe lite tidigare idag typ vid 2-tiden då älskling
väckte mig & han lyckades :) Dagen har typ bara
spenderats framför datan, då man tittat på massa
lägenheter. Fick inte den jag va & kolla, dom kunde
inte godkänna mig. Så jag får hitta ngt annat tills
på torsdag inte alls kul :/ Hitta en annan jättefin billig
i Röke. Men annan kille hade ringt 1 timme innan, fattar
ni 1 timme! Så jävla störigt, men den killen skulle kolla
den sen skulle hyresvärden ringa tillbaka till mig inom
dom närmsta dagarna. Men måste ju flytta innan torsdag.
Men har några till jag kan ringa på så ska fixa det imorgon.
Det löser sig säkert :) Har ju umgåts en massa med älskling
i dag med. Men det har mest varit att fixa cigg (vilket vi inte
har lyckats med) & massa bråk :( Men nu e det hyfsat bra iaf :)
Ska snart gå ner till Statiol & se om vi kan köpa cigg. Har ju inte
fått mina pengar än.. Men har jag tur så kommer mitt studiebidrag
denna månaden & det kommer ju in kl 12 :P Visst Statiol stänger vid
12 men tror nog dom kan vänta lite. Aja, ska mysa med älskling nu
innan vi sticker iväg. Håll nu tummarna för mig att jag har fått pengar :)
Så man kan få somna hyfsat glad sen iaf :) Hoppas ni har haft en bra dag iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0