:)

Hejhej! :)

Igår natt var inte så mkt bättre det heller. Somna vid
sådär halv 5 :/ Kan verkligen inte somna om nätterna
nu. Hatar det! Aja, älskling kom vi 10 imorse. Men jag va
ju helt borta. Sov till typ 12. Sen frukost han hade ju handlat
med till mig. Baguette med skagenröra & räkor. Mums! Sen
har vi inte alls gjort mkt. Bara legat & myst. Han stack
vid halv 3 tiden igen. & det blev datan för min del. Men ska
inte sitta sålänge nu. Ska försöka få i ordning lite här uppe
så det blir snyggt & man får annat & tänka på. Sen ikv kommer
älskling igen. Då blir det väl en massa mys då med. Men men
kan skriva mer ikv om jag orkar det haha! Men det tror jag (:




Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0