Halmstad :)

Hejsan :)

Blev ingen uppdatering igår, för va ganska trött igår kväll när vi
kom hem. Men iaf igår blev det ju att man tog bussen 14.47 till
Markaryd där Jocke & Kim hämta upp oss. Sen bar det av hem
till Kims farmfor & farfar. Där det bjöds på tacos & tårta mkt
trevligt! Hampus (kims lillebror) e ju lite rolig med när han inte
kom på vad en rulltårta va haha. Sen snack man lite & så där.
Vi 6 körde vi ner till Halmstad där vi mötte Sanna & hennes kille.
Så bowla vi, sen drog vi iväg & åt på ett ställe! Väldigt kul! (:
Sen körde Jocke oss till Bjärnum så tog jag & Dennis bussen till
Hässleholm. Drog hem en runda & sen blev det ner till Q-bar.
Träffa bla Maria där nere, mkt kul :D Orka inte stanna så länge
så stack hem typ vid 2 :P Låg & snacka skit länge så somna typ
vid halv 5 haha :P Tack alla för en trevlig kväll iaf (: Idag så gick
man inte upp förens 3, men jag skyller på klockan för den skulle
egentligen va 2.. Så blev frukost & så. Sen titta jag bara på tv.
Älsk stack hem vid 4-tiden. Så jag har spenderat min dag framför
tvn & tittat på The secret life of american teenagers. Älskar den
serien. Har ätit våfflor med, mums! Sen nu kom älskling igen så
får väl se vad vi hittar på.. Men skriver väl en rad ikv igen :P



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0