Härlig dag! :)

Hejhej :D

Igår: Så blev det att man gick upp vid sisådär 2-tiden. Gick upp & åt lite.
Sen blev det typ bara datan, prata med älskling på facebook & lite med
Kim i telefonen. Sen blev det bara ännu mer data.. Sen låg jag & läste
lite med. Vid typ halv 8 tiden så kom älskling. Skulle fixa cigg, trodde
vi skulle få pengar men det fick vi inte.. Så blev att sticka ut & kolla
runder. Fick iaf tag på en 20:a så vi kunde handla cigg (Dennis hade
en med).. Sen blev det hem igen & det var sent igen så det blev att
Dennis sov här :) Sen mös vi en massa & jag var snäll för en gångs
skull. I vanliga fall brukar jag hålla han vaken för att jag inte kan sova,
men igår la jag mig & läste ist & lät han sova. Haha, jag kan va snäll
ibland om jag vill :D Blev att jag somna vid 3-tiden :P Idag: Så vakna
jag först ngn gång vet inte va klockan var, men iaf lös in helt konstig
på rummet sen hörde jag massa mullrande & bankande jävla tur älskling
låg brevid mig annars hade jag fått en hjärtattack :O Men somna om sen
vakna jag vid 10 ut & röka. Sen fortsatte jag att sova. Sen vid 1 kom
älskling med Kim i telefonen.. Han hade försökt väcka mig sjukt länge
haha :O Blev att äta frukost sen mysa lite.. Sen börja jag göra mig
i ordning.. Sen stack vi ner till boendet jag skulle lämna papper &
hämta post & han prata med dom.. Sluta med att min stackars älskling
blev avisad tills torsdag.. Inte kul det! Men jag får iaf ha min snutte här
i en vecka :D Sen stack vi hem till Cizzy (hon va också på boendet &
skulle lämna ngt) vi åt lite mat & så..:D Sen blev det att sitta där ett
bra tag & snacka skit.. Sen vid 8 stack jag & älskling hemåt.. Kan säga
att det är ju en jävla bit att gå från Cizzy hem hit.. :D Men det va
trevligt & träffa henne iaf, sjukt längesen.. Sen hemma så åt jag
& älskling bara lite. Jag satte mig vid datan kolla lite smått & gott.
Men men nu ska älskling kolla lite sen ska vi stänga av datorn, ut
& ta en cigg.. Sen blir det & kolla film & mysa en massa :D



Love/T






& här är då en bild sen jag färga håret brunt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0