Lägenhet :)

Hej :)

Nu har jag varit & kollat på lägenheten! Den var ganska liten, men väldigt fin. Kändes ganska ny & fräsch med. Det fanns även badkar & 3 väldigt stora garderober vilket är ett stort + från min sida. Tycker bara inte om att typ sova i vardagsrummet utan vill ha ett sovrum. Men det var ett hyfsat stort vardagsrum så man kan säkert avskärma det på ett snyggt sätt. Tror jag hoppar att kolla lägenheten i Tyringe för jag vill hellre ha en lägenhet i Hässleholm. Men ska ner till Hässleholmsbyggen imorgon & prata med dom för dom hade en 2:a ledig här i Hässleholm till samma pris som 1:an. Annars blir det nog att jag tar den lägenheten som jag kolla på idag. Jag tyckte om den & den va fin. Dennis tyckte  också om den. Sen så när vi båda 2 har större inkomst kan man ju flytta till en större 2:a. Så vi får se va dom säger imorgon. Hoppas på att man kan kolla på den andra med så får man bestämma sig sen. Men det blir säkert bra :) Nu ska jag kolla lite hotel. Nu på lördag ska vi iväg med Kim & MR X (måste fråga Kim innan jag skriver namn) för Kim fyller år. Så helgen efter det blir det att jag & Dennis sticker iväg. Så ska in & se om jag hittar ngt billigt  nu & sen kanske kolla ngn lägenhet till. Sen efter det ska jag väl läsa klart min bok, inte alls mkt kvar av den & sen ska jag banne mig sova för satan va trött jag e! Inget 5 idag haha :/


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0