Lugn dag :)

Hejhej :D

Först så blev man då väckt vid 7-tiden.. Fy fan mardröm! Jessica tyckte
inte vi skulle va vakna hela nätterna & sova hela dagarna. Så hon ville
att vi skulle vända tillbaka på dygnet.. Men iaf när hon stack till jobb så
gick jag & la mig igen. Sen va det upp vid 12-tiden & äta frukost. Sen vid
1 stack älskling på möte & jag satt bara vid datan & titta lite tv med. Sen
kom han, blev att äta lite. Sen börja vi kolla på en av filmerna. Men
inte så lätt att titta när man e irriterad & arg. Så det flög lite fjärrkontroller
ist. Ooops :P Sen stack iaf älskling & iväg & fick pengar så vi kunde köpa
cigg. Jag satt bara vid datan, sen kom Jessica hem. Blev att prata med henne
& äta. Sen stack vi & handla. Sen blev det att titta klart på filmen :) Nu har
vi precis varit nere & tagit oss ngra mackor. Sen har jag ingen aning om va
som händer nu. Klockan e ju bara 10 & man somnar ju inte än på ett tag :/
Finns ju inte så jävla mkt & gör i heller. Men vi får väl sätta igång en till
film eller ngt :P Hoppas ni har en bra fredagskväll iaf :) Jag hade velat
ta en promenad men det orkar ju inte älskling. Är sjukt rastlös :/ Men
men nu blir det iaf att kolla runder så får vi se sen vad som händer :)



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0