Lycklig :D

Hejhej :)


Igår kväll blev inte allls som jag hade tänkt mig haha :P Va hemma vid kvart över 1 igen efter att ha mött Robin. Skulle ju sova då, men så blev det inte. Somna vid 5 imorse :/ Fy fan! Sen idag kom älskling vid 12 kanske, vet inte för vakna inte. Gick upp vid halv 1 för Johnny väckte mig. Så ringde lite samtal. Jag & älsk har väl inte gjort allt för mycket typ data. Nu har jag precis kommit hem efter ett möte om mina pengar som jag & Dennis har vatt på. Dom sa det att pengarna kunde komma på fredag men att jag inte skulle hoppas på det. Kommer dom inte då så kommer dom nästa vecka & det är ju inte så långt kvar tills dess. Så nu får jag äntligen mina pengar :) Sen klockan 8 ikväll ska jag, Jessica & Dennis kolla på en lägenhet här i Hässleholm. Men har lite beslutångest. Detta är ju en 1:a & det kan ju va ganska litet + att den kostar ngt på 3 000 & den finns en 2:a i Tyringe för ungefär samma pris. Känns lite så att ta en 1:a när man kan få en  2:a till ca samma pris. Men den i Tyringe är inte ledig förens den 1 maj & den här i Hässleholm är ledig omgående. Sen är ju Hässleholm bättre, vill ju hellre bo här det är nära till allt med & det blir närmare till skolan sen med. Men man kanske hittar ngn annan sen. Fast dom flesta 2:orna i Hässleholm ligger på 4 000. Aja, får se hur stor denna i kväll är. Nackdelen är att det finns ingen balkong & jag röker ju :/ Men jag  bloggar mer om det ikväll när jag har sett den. Ska ju skicka in en intresseanmälan på den andra lägenheten med & jag bestämmer mig inte förens jag har sett båda 2. Sen en annan sak nu när jag har pengar ska jag & älskling ta in på ngt billigt hotel över en  helg. Bara för att göra ngt tillsammans & komma bort lite. Visst det blir ju inte så jätte långt bort men det är ändå skönt att komma bort & det blir säkert mysigt. Ska nog gå in & kolla lite hotel nu bara för det. Sen ska jag ut & sätta mig på trappen med min redbull, en cigg, godis & läsa min bok. Mysigt när solen tittar fram, även om det blåser lite smått. Får nog ta mig ngt & äta med, magen kurrar lite. Men men skriver mer ikväll, så hörs då :)

Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0