Myskväll :)

Hej igen :)


Hände väl inte så mkt när älskling kom tillbaka. Haha rätt kul för
när han stack så tyckte jag att han sa måste möta han & lämna
cigg för annars blir han galen & det är inte kul. Men när jag berätta
det för älsk titta bara han på mig som jag va dum i huvudet & sa då
måste du drömt. Älsk hade vatt & mött Michaela på skolan sen följt
henne hem. Haha, snacka om att jag va borta :P Hände väl inte så
mkt han satt vid & jag titta på tv. När han stack så titta åt jag lite. Sen
mös jag framför tvn & titta på några favoritet. Sex and the city & 90210.
Sen kom älsk titta lite på tv. Sen har jag väl mest suttit vid datan & han
framför tv hehe. Va sugen på Q-bar men det sket vi i. Tar det en annan
dag när vi har mer pengar :) Jessica va på Önnestad idag & det verkade
tydligen va en jättebra skola. Så fick ansökningspapperna idag & ska söka
in sen. Inget svar på lägenheten än & inga pengar. Men pengarna kommer
ju nästa vecka det vet jag säkert. Lägenheten e det bara att hoppas på
annars får jag hitta ngt annat tills den 1 april. Vilket inte e så lätt med tanke
på att allt annat e så jävla dyrt. Nu har jag & älsk iaf precis kommit hem efter
vatt & handlat chips & läsk. Så nu sla vi lägga oss & titta på film. & jag ska
stänga av datan så jag kan va social. Så ingen mer uppdatering idag. Men
blir bara massa mys framför film & sen sova. Ska se A lot like love hoppas
den är bra nu med. Ha en fortsatt bra fredagskväll :)


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0