Ont i magen :/

Hejhej! :D

Blev att Jasse hämta oss på Höörstation kl 3. Sen blev
det Hörby & hämta Jasses plånbok som hon glömt i
Robins bil. Sen tillbaks till Höör köra till kyrkan. Efter
ett tag kom Carro & Cassie. Tog en cigg sen börja
gudstjänsten. Dom läste lite texter, & spela musik.
& vi tände ljus. Sen efter följde vi med ner & fika.
För Helges mamma ville vi skulle följa med, så
vi gjorde det. Prata lite med henne & så. Sen
körde Jasse mig & Vicki till tåget. Träffa Mogge
på stationen. Längesen som fan! Jag stack hem
åt lite sen sov jag till typ 8. Vid 9 kom älsk. Drog
& handla mat. Sen har det typ bara blitt datan & så.
Ska ta mig en panodil nu & sen försöka sova med.
Min mage tar fan kol på mig! Så fort jag äter ngt
får jag ont som fan, men äter jag inte så mår
jag dåligt pga det. & på allt det mår jag illa,
är yr & har ont i huvet. Vet inte om jag e sjuk,
om det e chocken eller ngt annat. Dricker
typ nyponsoppa nu så får vi se om det blir
bättre. Älsk köpte ju en tonfisk sallad till mig inann
det är ju mums på det. Men kunde fan knappt äta ngt :O
Nu orkar jag inte skriva mer så blir att ta en tablett, mysa
med älskling & se om man kan sova sen!!

Nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0