Q-bar :)

Hejhej :)

Kan ju säga det att idag mår man som förtjänar, fy fan! Trött som
fan är jag med. Igår: Gick man upp vid 1-tiden. Åt frukost & så.
Blev att man låg i sängen ett jävla bra tag med. Sen var det mest
data, tv & så.. Bara en lugn dag typ. Jag & älskling tänkte gå på
bio först men det blev inte så. Så vid 7-tiden stack vi till hemma-
kväll. Hyrde 3 filmer & köpte massa godis. Va meningen att vi
bara skulle ha en mysig hemmakväll. Sen blev det bort till
q8 & köpa bröd. & då kommer älskling ska vi ta en öl ngnstans
ikv haha. Så det blev hem & städa. Äntligen har jag gjort det,
så nu är här fint. Sen blev det att äta lite. Vid halv 11 tiden stack'
vi ner till q-bar.. Träffa massa folk man kännde där, trevligt trevligt!
Synn bara att Kim inte kunde följa med, skulle ju egentligen ut med
henne, men hon svara inte när jag ringde :/ Aja, det blev inte en öl
iaf. Vi stanna till 3 & älskling brännde typ 900 kr :O Men men vi hade
trevligt iaf :) Sen stack vi hem & så somna man vid 6-tiden haha :P
Idag: Så vakna man vid 1-tiden, mådde som man förtjäna som sagt.
Blev att äta lite, sen bara ligga i sängen & mysa med älskling. Han
stack typ vid 3, för han skulle laga mat där hemma. Han kommer väl
sen igen antagligen. Så vi kan titta på ngn av filmerna vi hyrde igår.
Tur att man får ha dom en vecka. Tills älskling kommer ska jag
ligga i sängen med godispåsen & titta på the secret life of
american teenagers. Svin bra e det! Hoppas ni har haft en trevlig helg! :)



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0