Rubrik ;)

Hejhej :D

Blev att man stack ut vid sidsådär halv 1 igen.. Robin
fixade 2 cigg till oss. Han kan va en riktig ängel ibland.
Efter vi mött han stack vi hem låg & mös ett tag somna
runt 3-tiden :O Sen vakna jag vid 2 imorse, älskling hade
redan varit vaken sen elva. Blev upp äta frukost, sen röka.
Dela på den sista ciggen. Sen va det inte så kul.. Älskling
va fortfarande röksugen. Aja jag hoppade in i duschen & då
blev jag såklart med röksugen. Blev lite småtjafs mella oss.
Dennis stack till stan & skulle kolla runder. Jag skulle ju ringa
soc för & se om jag kunde få pengar men kunde kanske bara
få till mat. Ringde om & om igen sen tillslut ringde hon upp mig.
Men fick såklart inga pengar för det va beräknat att mitt studie-
bidrag skulle räcka till den 16 & dom pengarna skulle i första
hand gå till mat.. Aaaargh säger på dom! :@ Aja, Dennis kom
tillbaka.. Hade fått 2 cigg & 6 kr haha  :D Stack ut & rökte sen
laga vi mat. Hamburgare mums! :D Sen blev det att dra ut till
stan. Kan ju säga det att man kan ha tur ibland. Först träffa vi
Tom så fick en cigg av han. Sen ngn Dennis kände så fick vi
en tjuga där.. Sen så skulle Dennis fråga ngn Random gubbe
om en cigg.. Fick vi ngn cigg, vi fick ffs ett jävla packe med typ
16 cigg :O Snacka om att folk kan va snälla :) Han sa bara det:
Ääh ta detta jag har fler. Snacka om att jag är honom tacksam!
Sen fick vi 4 kr som vi fattades så vi kunde köpa ett till packe :)
Sen blev det hem ännu mera mys :D Sen vid 6-tiden stack
Dennis hem. Blev att jag prata med Jessica & åt lite :P Sen
har jag bara suttit framför datan hela kvällen typ. Klockan
är nu 03.04 & jag är fortfarande inte trött :O Finns fan inget
& göra i heller. Får hoppas på att man kan sova snart. Annars'
får jag va uppe hela natten. Skitkul, not! Är svinhungrig men
pallar fan inte äta & vill inte väcka alla i heller :P Ska
iaf ner & röka nu. Sen tycker jag det kan börja bli just med för
det e läskigt & gå ut & röka när det e mörkt hehe ;) Kommer bli
tomt utan älskling inatt men det går nog bra ändå :) Nej nu ska
jag röka & se om det finns ngt att göra så här dags. Alla sover ju :/



Natti! <3

Bjuder på en gammal bild :)
Fick bli en gammal bild på när jag e blond.
För har inte lagt in ngn annan bild på
bloggen än.. På tal om det så har jag nog
inte lagt in ngn på när jag e brunett. Har ju
färgat håret brunt nu iofs det va ett tag sen..
Hmm, får ta & lägga in bild på det sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0