Seg dag :/

Hejsan! :)

Haha, blev ju inget sovande i natt haha. Vid halv 7 tiden
gick man & la sig. Illa! Iaf imorse kom älskling kanske vid
1 ngt, men jag sov. Gick upp typ halv 3 :/ Tror äskling
somnade med. Aja, var bara för han att sticka igen. Han
skulle iväg på ngt. Blev att jag satt en massa vid datan,
sen ringde jag min kära moder & prata med henne ett
tag. Sen blev det ringa Kim :D & sen film, kolla på Epic
movie haha! Visst har sett den innan men Jessica & dom
har en box med den & 3 sånna filmer till. Iaf titta lite på
den, sen kom älskling :) Så umgicks med honom, kolla
även klart filmen. Sen fick han sticka hem. Så nu sitter
jag här med datorn i knät. Ska skriva klart detta sen
stängs datan av för inatt måste jag gå & lägga mig. Kan
inte va uppe så länge.. Har iaf bestämt mig angående
lägenhet nu. Får jag den som jag kolla på igår så tar
jag den. För dom i Tyringe va inget sa mamma, va
tydligen inte så trevligt område & den andra här är
inte ledig förens 1 juli, så länge pallar jag fan inte
vänta. Men nu ska jag titta på Meet the spartans sen
ska jag föhoppningsvis sova, bara hoppas på att jag
kan sova med! Men man blir ju trött av att titta på film :/

Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0