Sjuk men glad satan ändå :D

Hej alla sötnosar :)

I morse va ju inte allt för roligt. Vakna vid halv 12, nästan duktigt av mig ju hehe :P Men hade sån jävla host, ont i halsen som fan, kunde knappt prata eller andas + sån jävla huvudvärk med :/ Blev ner & ringa älskling. Sen gick jag & la mig igen sov fan till halv 4 men det förtjäna jag fan! Mådde iaf lite bättre då. Blev att äta lite sen låg jag bara & lata mig framför tvn palla fan inte så mkt mer. Vid 9-tiden kom älskling hit :) Sen blev det ner till boendet & träffa Michaela :D Hämta även min post, sen stack vi hem en runda & sen ut igen. Väl ute kom 3 killar fram & fråga om ngt ställe där man kunde köpa cigg. Tyckte jag kände igen den ena & det visa sig att det va Tobbe trevligt trevligt! Följde dom till statiol, fick även pengar av en av dom så jag kunde köpa cigg. Så snällt! Sen följde älskling mig en bit & sen stack han hem. Just nu sitter jag i sängen med datan i knät & gör inte allt för mkt. Hade tänkt läsa klart min bok, är inte alls mkt kvar av den. Sen hade jag tänkt försöka sova även om jag inte är ett dugg trött. Men min huvudvärk har fortfarande inte försvunnit, känns för fan som huvudet ska sprängas & hittar ingen jävla ipren eller ngt! :/ Så då får man ju försöka sova ist. Kan ju säga att kvällen var först inte alls lyckad! Skit ledsen & massa skit. Men kan säga att den sluta väl bra & jag är glaaaaaaaad :) Jag fick papper om att skadeståndet e bevlijat! Ska bara vänta på att dom sätter in pengarna nu med. Skitbra! Kommer precis i rättan tid nu när jag ska flytta & så. För nu kan jag köpa en lägenhet ist. Så jävla fucking glad är jag :D Har hittat 2 lägenheter den ena är Tyringe skit fin men den kostar 50 000 :- & den andra är i Bjärnum & den kostar bara 16 500 :- Men problemet e att jag tror inte jag kommer trivas i Bjärnum, men den i Tyringe känns lite dyr :P Aja, vi får se hur det blir sen när pengarna har kommit.
Imorgon händer väl inte så mkt mer än att älskling kommer på dagen. Hoppas jag iaf! För tänker inte väbta en hel dag igen :/ Sen blir det väl prata lite om det som hänt & reda ut det. Annars händer det väl inte mkt mer. Titta klart filmen kanske :D
Aja, nu ska jag ner & ta mig en cigg :) Sen läsa klart boken. Sen försöka sova & hoppas på att jag kan somna med. Hoppas ni har haft en bra fredagskväll :D <3



/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0