Solen skiner & jag med (:

HejsanSvejsan! :D

Ja, som vanligt blev det inte mycket sovande inatt. Kvittar hur trött jag än är.Jag kan fan inte somna. Men det är väl inte så konstigt med tanke på det som har hänt. I morse kom älskling. Vi båda sov till 12 typ haha. Sen blev det äta lite & tv.Sen blev det duschen för min del. Så när jag står i duschen hör jag Dennis knacka & hör bara honundrar om du ska ha ngt från MC Dondalds. Tänkte vafan e Jessica hemma. Men visa sig att Kim skulle dit& undrade om jag ville ha ngt. Älskling stack till Bjärnum, sen kom Kim hit. Fick en Big Mac av Kim & även en Cheese Burgare avMR X (vi kallar honom dert, vill inte skrivanamn än). Skojade igår & sa att om han skulle va godkänd för Kim så va han tvungen & bjuda mig på MC Donalds. Så fick jag den av honom haha! Men tycker MR X verkar jätte trevlig. Han sa det till Kim att hon skulle be om ursäkt för han inte kunde komma ut ur bilen & hälsa &
hade lite dåligt samvete. :P Sen blev det att Kim var här ett tag satt & snacka massaskit & så. Skit härligtväder ute med, älskar att solen skiner :) Sen blev detatt möta älsk & följa med han till boendet. Var tvungen atthämta post. Sen blev det att man va där ett tag för han hade ju både storstäd & rumsstäd. Träffa iaf Noah& Michaela med trevligt! :) Sen blev det Maxi, handla hem lite bröd & så. Sen har vi bara varit hemma &myst :) Han stack vid 10 & blev datan för min del. Tyckte det var så gulligt precis. Skulle gå ner & be Jessica väcka mig imorn. Så inne på hennes rumligger hon, Tor, Vippe & kollar MTV, sen nere i soffan ligger Ani helt själv & tittar MTV & jag sitter här uppe helt själv & tittar MTV haha! :D Aja, har för en gångs skull varit en ganska bra dag :) Skönt! & imorn kan nog bli en toppendagmed :) Älsk kommer vid 9 med frukost. Blir väl baguette eller pannkakor. Sen 10 ska vi till ungdomsmottagningen.Sen halv 12, träffa Otto. Wiie, äntligen träffa min lila sköldpadda haha :D & han sin bibliotikariekärring :)Vi e fan störda i huvudet båda 2 :P Blir väl attumgås med han, ska till skattekontoret med. Sen lämna papperna till soc. & när vi väl är hemma ska vi städa. & imorn ska det göras med haha! Btw, känndes väldigt skumt & va på boendet. Dennishar ju mitt gammla rum :/ Aja, nu ska jag ner &röka sen ska jag kolla lägenheter. Sen MTV & hoppas på att man får sova inatt. Blir väckt 8 imorn& vill gärna inte va helt död då! Hoppas ni sötnosarmed har haft en bra dag & får en toppendag imorgon :)



Love/T






Har ingen bild från idag. Så fick bli en gammal bild på
mig & Kim :D

Kommentarer
Postat av: Kim

haha mr x :D Hahaha gullunge <3

2010-03-04 @ 21:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0