Trött dag! :/

Hejsan :)


Igår: Blev ju att man stack ner en runda till Q-bar. Men typ inget
folk där. Illa! Aja, fick träffa Emelie iaf :) Men palla inte sitta där
så vi drog till Björket istället. Där det var betydligt mer folk.
Sluta med att vi stanna tills dom stängde typ haha. Skulle egentligen
hem tidigare men så blev det inte. Träffa lite folk man kände trevligt!
Blev lite drickande med :P Var hemma vid 3, somna väl typ vid 4 eller
ngt. & jag e ju såå rolig när jag pratar med fåglar haha. Men somna
snabbt gjorde jag :) Idag: Vakna först vid 8, fy fan hur kan man vakna
så tidigt när man vatt ute & festat dan innan. Men men sen fortsatte jag
sova.. Sluta med att man vakna 16.00 :O Då gick både jag & älskling
upp haha! Blev äta lite. Annars idag har det bara blitt att man legat
framför tvn.. Mår inte så bra idag & det e inte enbart pga bakfyllan. Ska
ner till vårdcentralen imorn eller iaf ringa dom e trött på att min mage
ska hålla på hela tiden.. Idag blir det sova tidigt, har ju börjat ta mina
tabletter nu så jag kan sova på nätterna :P Nu ska jag väl ner & äta
en macka eller ngt sen blir det tv & sen sova. För övrigt så har jag
& älskling varit tillsammans 1 månad nu. Grattis till oss :)


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0