Trötter :)

Hejhej :)

Har inte hänt så mkt idag :P Kolla lite tv sen blev det att
man satt där nere med Jessica & Johnny :D Spela bingolotto
& Jessica gjorde pizzabullar mums på det :) Sen vid 9 kom
älskling. Titta lite på tv, sen blev det ut & möta en så fick vi
pengar sen bort till Shell eller va det heter & handla cigg :D
Nu sitter jag med datan i knät som vanligt & tittar tv :)
Tycker klockan kan bli 1 så man kan byta till MTV när
musiken har börjat :) Hade tänkt göra mig en kopp
cappucino men då blir jag säkert pigg & kan inte sova :/
Just nu är jag så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna knappt
Ska väl iaf ut en runda nu tror jag.. Egentligen orkar jag
inte men Robin hade inga cigg. Så får sticka ut & möta han.
Han hjälpte ju oss sist när vi inte hade cigg, så då får man
va snäll tillbaka :) Men men nu får jag springa iväg & möta
honom. Sen när jag kommer hem blir det läsa lite, MTV
& sen sova. Btw, imorgon blir det ringa på lägenhet &
boka visning. Jippie :D Men nu måste jag verkligen gå :P


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0