Usch ja!

Hejhej!

Usch, vilken hemsk natt måste jag säga. När jag väl skulle
gå & lägga mig så hade jag ont i magen, mådde illa & va
hungrig på det med. Så det tog ett bra tag innan man
somnade. Sen sov man ju inte så mkt i heller. Vaknade
& hade sig hela tiden. Aja, älskling kom hit vid halv 10
imorse. Sen sov båda till typ 1. Sen gick han upp &
gjorde frukost till mig (: Sen blev det träffa Kim en stund.
Sen har jag & älskling bara varit hemma & tagit det lungt
en massa. Han va ju hemma & åt en runda sen kom han igen.
Va iväg en runda innan, handla chips, dippa & cola. Så suttit
& mumsat på det en massa. Men nu är dippen slut så inte lika
gott med chips längre. Kan inte springa & handla mer dipp
i heller för älskling fick mina pengar så han kan handla med
frukost till mig imorgon. Orkar inte göra så mkt nu pga det
som hänt. Inte kul & få reda på sånna saker, så finns inte
så finns inte mkt ork just nu. Men är glad att jag har Dennis.'
Han tar hand om mig så gott han kan & försöker göra mig
glad igen. Ska iaf försöka fixa några ärende imorgon &
fixa här uppe. Men men nu ska jag kolla runder lite tills
älskling loggar in på msn. Sen ska jag titta på tv & hoppas
på att jag kan sova bättre inatt..



Btw lova ju & lägga in bilder från björket.
Har inte lagt in på datan än, men har iaf
två st som jag kan lägga in så länge




.
Robin & äskling + lilla jag. Men ser knappt mig för Robins hand.




Jag & älskling + Robin. Haha skum bild :P



Love/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0