12/5-10

Hejhej! :)



Idag har väl inte alls hänt mycket, vakna dock alldeles för sent. Vid 18 & båda 2 skulle upp tidigt, men nej. Sen har vi väl bara legat & myst & suttit vid datorn fram tills nu :) Bassi stack precis, skulle ta bussen hem. Så nu sitter jag här & gör ingenting. Ska väl snart gå & ta på mig andra kläder & ta itu med disken ska jag med göra. Får se om jag orkar laga mat sen med. Robin kommer hit en stund sen med. Behöver prata lite med en vän nu :) Händer ju massa runtomkring mig nu. Men så han kommer väl snart, blir väl bara dricka kaffe, röka & prata en massa. Sist vi prata så va det ganska kul. Massa minnen från skolan & konfirmationen. Jag fick dels reda på att när vi skulle ta nattvarden så hade jag tydligen fått skrattanfall & kunde inte sluta skratta. Tog ju nattvarden med Robin & en annan killkompis. & jag kom & tänka på det nu att jag har ju 2 killkompisar som heter Robin & båda e nära vänner. Så nog lättare & skriva Robin M & Robin J. Ikväll är det då Robin J som kommer :) Men men nu ska jag gå & byta om. Men skriver mer ikväll så ha det så bra så länge!


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0