16 maj! :)

Hejhej! :)
Nu har man då varit dålig på att uppdatera igen :O Men har hänt en massa saker, så har verkligen inte orkat skriva ngt.. Dagarna e lite huller om buller nu i min lilla hjärna xD Men ska försöka göra så gott jag kan & berätta lite vad som hänt.
I ondagss: Va man ju iväg med Robin & det.. Sen va man själv hemma för en gångs skull, duktigt känner jag mig! Men var ju inte den roligaste natten i heller, hände en del dåliga saker. & vad jag stör mig på att jag inte kan tänka. Men det e försent nu ändå så :/ Sluta iaf med att man somna vid typ 11 :O Blev ju inte att mamma kom för varken hon eller jag mådde bra.
I torsdags: Gick upp vid halv 6, sen kom Bassi & hämta sina saker ;O Sen satt man bara vid datorn & prata med massa folk. Sluta med att man stack hem till Jonna. Så va vi bara där sen stack vi ner till Q-bar. Inte så jätte kul för va typ inget folk. Men vi hade väl trevligt ändå. Sen när vi skulle hem va det inte alls lika kul. Jag slutade andas när vi kom utanför & fick jättte ont i magen kände som ngn satt en kniv i magen på mig. Inte bra! & jag hade inte druckit ngt knappt i heller. Sluta iaf med att ambulans kom så fick man åka in akut. Första gången, men inte kul. Panik, när dom spände fast mig :O Dom hitta iaf inget fel, men kunde iaf säga att ngt va fel :O Störigt att dom inte hittar felen. Så fick vi ta buss hem till Jonna, gick ju inga tåg så blev ersättar buss. Sen kunde man inte sova så somna framåt 3-tiden på dagen :O

I fredags: Vakna man vid 9 på kvällen ;O Hände väl inte alls mkt. Vi låg bara & titta film typ hela kvällen & jag kunde inte sova vilket sluta med att man tog taxi hem vid halv 7 på lördagsmorgonen. Sen hem & sitta vid datan. Skulle sovit men kom på att jag skulle träffa bror. Så va i stan med han & vänner. Sen stack vi hem till mig & va där. Meningen att jag & Robin skulle till Q-bar men det blev det inte för fick riktigt ont i magen så blev att sova ist.

Idag: Så har man typ vaknat för ngn timme sen. Ska snart ta bussen in till stan :) Vid halv 3 kommer Amy & hennes pojke. Så ska vi till K-stad blir & äta lite. Sen kanske sätta oss i tivoliparken eller ngt. Ska bli kul iaf, för har saknat Amy så in i bomben..
Men men orkar inte skriva mer nu. Hungrig & lite så, kan knappt tänka nu :O Så skriver mer när jag e hemma sen :)
Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0