29/5 - 10

Hejhej! :)


Det blev ingen utgång eller något sånt igår. Blev bara att ligga hemma & titta på film. Såg final destination 3 & He's not that into you. Mådde inte så jätte bra igår i heller, tror jag hade feber men är inte säker! Men vill inte bli sjuk nu igen :( Sen låg jag väl bara & vila smsa med lite folk & sånt. Somna ganska sent med :/


Idag så gick jag upp nu  vid 5 tiden :O Har bara legat i sängen & latat mig tills dess. Mår fortfarande inte helt bra, antingen e det som jag börjar bli sjuk eller något allergiskit! Ska iaf se om jag orkar städa undan lite i lägenheten. Tror jag ska ta mig ett långt & skönt bad sen med, mysigt!


Hade gärna stuckit ut ikväll, för börjar bli långtråkigt & bara sitta här hemma. Men tror min kropp säger starkt nej till det haha! Så blir bara att vara hemma & vila upp sig :) Får väl se om det finns någon bra film eller något man kan se. Sen är ju folk alltid sociala på sms med :)


Men men inte så kul & uppdater nu, för händer ju inget kul & skriva om precis. Så nu ska jag sitta här ett tag till innan jag börjar fixa undan här. Ha en trevlig lördag iaf!


Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0