:D

Hejhej! :)



Ja som sagt väldigt dålig uppdatering, men sa ju innan att jag inte skulle ha internet på ett tag. Har dock försökt mobilblogga vilket inte har funkat som jag vill. Får se om jag kan fixa det sen. Har väl inte hänt så mycket intressant i veckan & kommer inte ihåg allt i heller. Va ju ett bra tag sen jag skrev sist! Men kan ju skriva det jag kommer på :)


Men i veckan har det mest varit att umgåtts med Erica & vi har fixat hela lägenheten! Så den är fin nu, förutom vissa skåp då! Men det fixar jag sen! Har dock inte blivit något Broby då det kommit massa annat ivägen, men ska dock bli ett besök där snart. Så det är väl det man har gjort hela veckan, varit med Erica & fixat lägenheten :)


Fredags: Så va det en fest inplanerad här, men det blev ju som det blev med den. På dagen hände det väl inte mer än att jag fixade det sista som skulle fixas. Robin kom hit en stund på kvällen, så det blev massa snack & lite drickande. Sen fick man göra sig i ordning väldigt snabbt för att hinna med bussen, nog aldrig sminkat mig så snabbt innan. Så drog man vidare till Tyringe. Träffa Amy & hennes pojke i stan & tåg tåget tillsammans! Sen i Tyringe så mötte man Johanna, Michaela, Mariette & James. Så blev att man va med dom & Robin så klart! Orkar inte skriva allt som hände på kvällen, men det hände ju en del iaf! Hade väl ganska så kul :) Träffa nytt folk med & det är ju alltid kul:O

Lördagen: Inte världens roligaste morgon iaf, men sånt e livet. Fick iaf gå in till Tyringe där jag mötte Kevin & fick låna hans laddare. Sen blev det upp till mamma & va där hela dagen. Syster hade sitt barnkalas så hjälpte till där. Duscha & gjorde mig i ordning där uppe med, sen framåt kvällen mötte man Johanna! Så vänta vi på massa folk & så blev det festa igen haha! :P Hände väl typ samma denna dag som den andra typ :P Träffa massa folk, satt i öltältet & hade allmänt trevligt.. Mådde dock rätt dåligt på kvällen, knappt ätit något & sen ingen sovplats i heller :/ Men fick sova hemma hos Bassi, så fick skjuts dit & allt löste sig :)



Igår: Ja det var ju inte en precis händelserik dag kan jag ju säga :O Låg typ & sov nästan hela dagen, men det får man väl göra det med! Skönt & vila upp sig ibland & det var precis vad jag behövde. Sen på kvällen blev det titta film, såg Kenny Begins! Den va ganska bra, men påminde ganska så mycket om serien & jag måste lätt ha dom avsnitten & titta på det igen haha! Ja, men mycket mer än så hände inte :P


Idag: Så tog man bussen hem vid 1-tiden, blev hem & byta om & sen in till stan igen där man tog tåget till K-stad & mötte Jasse. Vi gjorde väl inte så mycket, gick mest runder & titta i lite affärer & sen blev det tåget till Hlm igen. Jasse skulle träffa sin pojke & jag fick skjuts hem! Väl hemma har det väl inte hänt så mycket, plocka undan lite i lägenheten & så sen i fredags. Har typ bara suttit vid datorn sen 9-tiden typ. Pratat med massa folk & massa annat. Tror jag ska sova snart faktiskt e ganska så trött, men ska be Bassi ringa mig sen innan jag ska sova haha! & jag har vant mig vid & sova själv visst e jag duktigt :)


Sen nu blir det samma som innan, inget internet men får sen i slutet av månaden & ska se om jag kan fixa det med & mobilblogga! Så det blir ngn sorts uppdatering! Men nu ska jag lata mig ännu mer vid datorn, sen får han ringa & sen blir det sova! Godnatt & sov så gott! <3




En klänning jag köpte när jag va på stan med Kevin & Jasse :)
Vet inte riktigt när jag ska använda den, men sjukt fin är den!
& den hoppa på mig jag looovar haha :O
500 :- inne på MQ så inte så farligt :)




& så här ser mitt hår ut typ nu :P Inte riktigt nöjd med det än.
Ska låta det "vila" lite nu & sen färga det igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0