:)

Hejhej! :)


Inte varit inne & skrivit nu på ett tag. Men har knappt orkat blogga i helgen & sen har jag inte haft så mycket tilllgång till internet i heller. Har ju inte varit hemma sen i fredags :P Så det blev ju som det blev. Men helgen har väl varit ganska bra antar jag. En del saker som helst inte kunde skett, men men lite sent & tänka på det nu! Aja, skriver lite kortfattat om vad som har hänt sen sist!



Fredags: Blev att man ringde Robin men han pallade då inte festa. Så snacka en massa med Emelie (om ni kommer ihåg hon jag skrev om, som jag gick 8-9:an med) & det bestämdes att jag skulle med dom till Q-bar. Var hemma ett tag & fixa lite. Färgade även håret en gång till. Fortfarand inte bra, men  bättre iaf. Men det hade nog blivit mycket billigare & gå till en frisör än & hålla på så här. Sen va det ju ducshen, hitta kläder, fixa håret & sminka sig. Hade min klänning som jag hade på nyårsafton. Inte använt sen dess, så det var kul & ta fram den igen. Kan lägga in en bild på den sen. Tog bussen in till stan vid 10-tiden & där inne hämta Emelie mig. Sen stack vi på en förfest & va där lite innan vi begav oss ner till Q-bar. Där vi hade riktigt kul! Kul & umgås med Emelie nu igen med. Vid 3 ngt kom Robin & hämta mig, så körde vi hem till Bassi. Sen somna man väl typ direkt eller något va ganska så trött. Detta var en väldigt lyckad kväll iaf! Får lätt göras om (fast utan dricka för min del) :)


Lördag: Så vakna man vid 4-tiden. Alldeles för sent! Bassi & dom skulle ju ngt & jag skulle hem till Robin. Så blev att man skulle försöka komma in till stan. Men den ända bussen som gick var en som skulle ta 3 timmar :O Sån som ska gå hela skåne runt typ eller ngt! Men stack bort till Emelie & dom, så körde Emelie in mig till stan där jag mötte upp Robin. Blev bara att man umgicks med honom & hans killkompis. Lite förfest hos Robin & så innan vi drog vidare ner till Björket. Där vi hade skit kul till en börja & träffa massa trevligt folk. Var meningen att vi skulle ner till Q-bar en runda med, men så blev det inte. Sen sluta väl inte kvällen alls som den skulle :/ Tror jag, jag vet helt ärligt inte :O Minns bara att vi stod i baren, jag prata med någon & när vi kom hem till Bassi undra jag vems jacka jag hade på mig! Det e fan illa. Aldrig mer Tequila för min del igen säger jag bara! Fy fan :O 


Söndag: Vaknar man upp & har ont överallt & har ingen aning om vad som har hänt. Trilla väl i lördags eller något antar jag :O Så blev att man bara låg & sov i stort sett hela dagen. & jag mådde verkligen som jag förtjäna. Har nog aldrig mått sämre. Blev Mc Donalds mat sen med, mums! Sen titta vi på en massa så ska det låta avsnitt & även Bring it on All or nothing. Sjukt bra e den! Sen blev det sova :)


 
Måndag: Inte alls min dag kan jag ju säga. Det var verkligen en sån dag som man bara vill ligga i sängen hela dagen & dra täcket över huvudet & det va typ precis det jag gjorde med. Va meningen att vi skulle hem till Bassis syster så hon kunde hjälpa mig med håret. Men nej, orkade verkligen ingenting! Helt sjukt! Var riktigt deppig hela dagen, men vet knappt varför. Men som sagt låg bara i sängen hela dagen typ & Bassi var iväg. Sen på kvällen råka jag se saker som jag helst inte velat se. Men men sett är sett! Blev dock på bra humör ganska så snabbt för Robin kom & hämta mig så blev det in till stan & handla mat. Blev en räksallad med kyckling & fetaost. Så j*vla gott! Sen stack vi till Finja & hämta Bassi & sen vidare till Hästveda. Äntligen hem! Ooh, vad jag hade längtat efter det. Blev att man hoppa in i duschen & sen la man sig i sängen & titta klart på Hairspray & sen efter det titta vi på Bröllopsnatten. Inte en film jag rekommenderar. Tyckte inte alls om den & inte Bassi i heller. Sen blev det lite matlagning. Kotletter (Dock inte jag som gjorde dom) klyftpotatis & bearnisesås. Sen så kunde man så klart inte sova i heller, så man va ju uppe väldigt länge. Då Bassi inte tyckte det var lönt & gå & lägga sig för han skulle upp vid 10 :O Så jag va vaken jag med en massa. Läste massa gamla inlägg i bloggen, som man har förändrats säger bara & saker har verkligen förändrat sig. Sen slulle Bassi då inte iväg så vi bestämde oss för & sova istället. Vilket slutade med att man somna vid halv 2 i eftermiddags :O


Idag: Vakna man då av att Cizzy & hennes pojkvän stog & ringde på dörren. Upp & öppna blev det helt nyvaken & skit trött. Klockan var då halv 6, så man hade ju inte sovit så mycket. Men det visa sig att jag e inte alltid så smart. Jag har tydligen glömt skicka mitt nya nummer till Cizzy. Så hon har försökt få tag på mig, vilket inte gått. Så fick hon höra av sin mamma att jag varit på sjukhuset med & då blev hon orolig. Så va hon i Hästveda idag & då tänkte dom att dom skulle kolla hur det var med mig. Så blev att man satt hon snacka med dom. Cizzy koka kaffe till mig med (jag måste lära mig) Sen när dom stack gick jag in & väckte Bassi så stack vi iväg & handla lite. Sen har vi bara legat framför datorn & kollat på singing bee :) Nu har vi precis ätit lite & har nästin till precis krypit ner i sängen! Så det blir väl fler avsnitt av singing bee & sen sova är ganska så trött..


Ja det har ju hänt en del som ni ser. Både bra & dåliga saker, men som jag sagt innan man ska ju inte hänga upp sig på det dålig utan fokusera på det som är bra. Men jag hoppas att ni har haft en bra helg & en bra början på veckan!


& nu när jag läste gamla inlägg igår så såg jag det att jag skrivit väldigt mycket om mig & Kim. Vi bodde ju båda på boendet innan så klart man umgås varje dag. Tyvärr så träffas vi nästan aldrig längre. Men det beror på att jag bor ju i Hästveda & hon bor ända i strömsnäs. Där hon har bosatt sig med sin pojke & fått ett jobb! Men hon är fortfarande min bästa vän & det är klart att jag saknar henne. Ska åka & hälsa på henne en dag snart med!


Nu blir det en liten snabb lista på vad som ska fixas under 2010 & även nu under de närmsta månaderna:



Fixa körkort
Skaffa jobb
Komma in på ngn skola
Lära mig göra kaffe
Bli bättre på att laga mat
Träffa släkten uppe i Örebro & även i Stockholm
Fixa i lägenheten..

Hmm e trött nu så detta e det ända jag kommer på än så länge. Men kommer nog på mer sen! Aja, nu blev detta ett väldigt långt inlägg så nu säger jag godnatt & sovgott! <3

Kommentarer
Postat av: Kim

awww.. Du är med min bästa vän än ska du veta.. Ja jag tycker allt att du får komma och göra det snart :)<3

2010-05-12 @ 09:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0